FAQ
Hieronder vind je een overzicht van de veel gestelde vragen en bijhorende antwoorden. Klik op een vraag om het antwoord in te zien.
Hoe werkt mijn kortingscode?
Bij het afrekenen zie je in het winkelmandje een vakje waar je je kortingscode in kunt vullen. Hierin kun je je kortingscode invoeren, waarna de korting dan direct wordt verwerkt. Per bestelling kan er één kortingscode worden ingevuld.
Kan ik mijn product ruilen?
Producten ruilen is enkel mogelijk wanneer de verpakking niet is opengemaakt en/of het product niet is gebruikt. Neem contact op met onze klantenservice om je artikel te ruilen. Wij handelen dit dan zo snel mogelijk af. De verzendkosten voor het ruilen komen voor je eigen rekening.
Wat als ik niet tevreden ben?
Wij streven naar tevreden klanten en wij zullen er alles aan doen om je blij te maken. Ben je desondanks toch ergens niet tevreden over, neem dan contact met ons en we zullen je zo snel mogelijk verder helpen.
Hoe kan ik betalen?
In onze webshop kun je betalen met iDeal, Bancontact en Credit Card.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis door ons verzonden. Voor bestellingen onder dit bedrag vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Ben je niet tevreden of voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen? Dan is het mogelijk om je bestelling te retourneren. De verzendkosten om het product terug te sturen zijn wel voor je eigen rekening. Na het retourneren zullen wij je aankoopbedrag bedrag binnen 14 dagen op je rekening terugstorten. Meer informatie over retourneren van producten vind je op onze pagina over ons Retourbeleid.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Wij streven ernaar iedere bestelling compleet en binnen 24 uur naar je te versturen. Wanneer dit niet lukt, bijvoorbeeld omdat producten niet meer voorradig blijken te zijn, zullen wij je hierover vantevoren informeren. Ook kan het gebeuren dat er ergens iets is misgegaan. Heb je vragen over een incomplete bestelling? Neem dan contact met ons op.
Wat als ik een verkeerd product ontvangen heb?
Oeps! Dat is uiteraard niet de bedoeling… Het blijft natuurlijk mensenwerk en ook wij maken weleens fouten. Is er iets misgegaan? Dan lossen wij dit graag voor je op! Neem in zulke gevallen gewoon even contact met ons op.